نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 20:33

خراسان شمالی قهرمان جودوی کارگری کشور شد

بجنورد_ تیم جودوی کارگری خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جودو کارگران کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۱۲۱ جودوکار در قالب ۲۲ تیم در مدت دو روز ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه به میزبانی بجنورد برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی قره‌قاش (خراسان شمالی) اول، کیوان مهدی زاده (تهران) دوم و علی رفیع (گیلان) و محمد برخوردار (خراسان رضوی) سوم مشترک را کسب کردند. در وزن ۶۶ کیلوگرم حمیدرضا پاپی (اصفهان) اول، علی رحمانی (قزوین) دوم و محمد جوادی‌فر (خراسان شمالی) و علی جوان (تهران) مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم الیاس پاکدل از خراسان شمالی اول، حیدر زحمت‌کش از خراسان رضوی مقام دوم و علی مردانی از خراسان شمالی و قاسم نوری زاده از لرستان مقام سوم مشترک، در وزن ۸۱ کیلوگرم امید تیزتک از خراسان رضوی اول، جواد سخن‌دان از تبریز مقام دوم، رضا عیدی‌نژاد از خوزستان و سید مهرداد زمانی تهران مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز محمدرضا سعیدی از تهران مقام اول، سعید مرادی از قزوین دوم، فواد ولی‌زاده از خراسان شمالی و مسعود قوی‌بازو از خراسان رضوی سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم جواد مرادی از خراسان شمالی اول، حسن نیکنام از خراسان رضوی دوم و علیرضا شیری از قزوین و ایمان نیک اقبال از اصفهان مقام سوم مشترک و در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم حمیدرضا سجادی فر از اصفهان اول، علی فتاحی از گیلان دوم و وحید قائمی از خراسان شمالی و سعید حسینی از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در پایان این رقابت‌ها تیم خراسان شمالی با ۳ مدال طلا عنوان قهرمانی، سپاهان اصفهان با ۲ مدال طلا مقام دوم و خراسان رضوی با ۱ مدال طلا مقام سوم را کسب کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278239

مهمترین اخبار ایران و جهان: