نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 11:52

بابت حواشی ناشی از پلمب نمایشگاه بین المللی قزوین عذرخواهی می کنم

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: متاسفانه جریان پلمب نمایشگاه در حالی به سوژه رسانه ای در کشور و رسانه های بیگانه و معاند تبدیل شد که قزوین دومین یا سومین استان با حجاب در کشور محسوب می شود. بر این اساس با توجه به اتفاقات رخ داده و بابت رنجش و ناراحتی پیش آمده، از عموم مردم استان قزوین، متدینین، دغدغه‌مندان، خانواده های معظم شهدا و مقامات قضایی عذرخواهی می کنم.

احمد خورگامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دستور مقامات قضایی در خصوص پلمب نمایشگاه بین المللی، اظهار کرد: به رغم اینکه مامور اماکن با دریافت دستور شفاهی به پلمب مجموعه اقدام کرد، ما نسبت به آن تمکین کرده و احترام گذاشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه به خاطر تجمع و حضور غرفه‌داران و تولیدکنندگان بزرگ فرش برای حضور در نمایشگاه فرش، تحت فشار عصبی قرار داشتم و همچنین تماس های مکرری از سوی رسانه‌ها برای مصاحبه در خصوص دلایل پلمب نمایشگاه صورت گرفت، در یکی از مصاحبه ها، موضوعی به نوعی مطرح شد که گویا بنده قصد تخریب حوزه قضایی را داشتم. در حالی که اینطور نبود و بنده به هیچ عنوان قصد جسارت به جایگاه دستگاه قضا را نداشته و ندارم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اضافه کرد: متاسفانه جریان پلمب نمایشگاه در حالی به سوژه رسانه ای در کشور و رسانه های بیگانه و معاند تبدیل شد که قزوین دومین یا سومین استان با حجاب در کشور محسوب می شود و با توجه به اتفاقات رخ داده و بابت رنجش و ناراحتی پیش آمده از عموم مردم استان قزوین، متدینین، دغدغه‌مندان، خانواده های معظم شهدا و مقامات قضایی عذرخواهی می کنم.

خورگامی خاطرنشان کرد: در طول یک سال مسئولیت در نمایشگاه بین‌المللی علاوه بر افزایش حجم کار و تکثر برگزاری نمایشگاه ها و گردش اقتصادی ایجاد شده، اقدامات مثبت فرهنگی هم انجام شده است و گزارش های متعدد آن منعکس شده اما این اقدامات فرهنگی کافی نیست و با مساعدت مجموعه های فرهنگی نسبت به انجام فعالیت‌های متنوع تر و موثر اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: تلاش می‌کنیم همت بیشتری را برای رفع مشکلات و مسائل به کار گیریم و از رسانه ها درخواست می کنیم تا کمک کنند فضای ایجاد شده در استان بر اثر پلمب نمایشگاه به سمت آرامش هدایت شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280039

مهمترین اخبار ایران و جهان: