نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 11:35

تمرینات آمادگی تیم ملی والیبال ایران در ارومیه آغاز شد

ارومیه - تمرینات آمادگی تیم ملی والیبال ایران در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ایران در حال حاضر با ۱۷ بازیکن در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آمادگی خود را آغاز کرده است و محمد موسوی بازیکن سرشناس والیبال کشورمان از امروز به این جمع اضافه خواهد شد.

قرار است در تاریخ‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه هم تیم ملی کشورمان قبل از آغاز مسابقات با کشورهای قطر، ژاپن و پاکستان دیدار تدارکاتی برگزار کند.

همچنین روز سه شنبه با حضور رئیس فدراسیون والیبال و استاندار آذربایجان غربی از سامانه بلیط فروشی این مسابقات رونمایی شود.

رئیس هیئت والیبال و مدیر اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: با حضور محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی و همچنین داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از پوستر رسمی این مسابقات، روز سه شنبه ۱۶ مردادماه رونمایی خواهد شد.

مدیر اجرایی ستاد برگزاری مسابقات افزود: سامانه و سایت رسمی بلیط فروشی رقابت‌های آسیایی نیز هم زمان با رونمایی از پوستر رسمی این مسابقات، برای هواداران و علاقمندان معرفی خواهد شد.

امیر طلوع کیان ناظر مسابقات، مهدی اسلامی خزانه دار و امیرحسین احمدی نیا مسئول روابط عمومی فدراسیون نیز، داورزنی را همراهی خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430139

مهمترین اخبار ایران و جهان: