نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 00:40

درخواست کمک از مردم برای مهار آتش در « سردره » پاوه

معاون عمرانی فرمانداری پاوه گفت: برای مهار مجدد آتش‌سوزی محدوده سردره به حضور و کمک جوانان نیاز داریم.

سالم مصطفایی، معاون عمرانی فرمانداری پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه آتش‌سوزی محدوده سردره که عصر امروز با کمک نیروهای مردمی و سازمان‌های مردم نهاد مهار شد مجددا فعال شده و بدلیل وزش باد درحال پیشروی است.

وی، از جوانان و افرادی که در مهار آتش‌سوزی توانایی و مهارت دارند درخواست کمک کرد تا با حضور خود برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی همکاری کنند.

معاون عمرانی فرمانداری کرمانشاه ادامه داد: تمام اعضای ستاد بحران، انجمن‌های محیط زیستی و نیروهای مردمی پای کارند اما حجم آتش‌سوزی بسیار بالا است.

وی از مردم و شهروندان که مهارت لازم برای مهار آتش را ندارند خواست، با توجه به وزش باد و حجم بالای آتش از محل آتش‌سوزی فاصله بگیرند تا نیروهای امدادی بهتر بتوانند در مهار آتش‌سوزی کمک کنند.

گفتنی است، ظهر روز گذشته آتش‌سوزی در منطقه سردره پاوه اتفاق افتاد که در کمترین زمان با تلاش جمعی از کارکنان منابع طبیعی، نیروی مقاومت بسیج سپاه، محیط زیست و داوطلب هلال احمر، نیروهای فعال و دلسوز مردمی و انجمن‌های مردم نهاد پاوه  در شرایط سخت باعث مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن شدند. متأسفانه چند ساعت پس از مهار آن به دلیل وزش باد مجددا آتش در این منطقه شعله‌ور شده است.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1444983

مهمترین اخبار ایران و جهان: