نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 09:11

واگذاری ۱۵ واحد مسکونی به نیازمندان شهرستان چرداول

ایلام-تعداد ۱۵ واحد مسکونی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و مسئولان محلی شهرستان چرداول به مددجویان این شهرستان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه در آیینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و مسئولان محلی شهرستان چرداول، تعداد ۱۵ واحد مسکونی ساخته شده به مددجویان این شهرستان واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آئین گفت: علاوه بر این ۱۵ واحد مسکونی که امروز واگذار می‌شوند تا پایان امسال ۲۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول می‌شوند.

رضا طاهری با اعلام اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و جامعه خیرین ساخته شده‌اند، افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان به برنامه‌های مسکن کمیته امداد در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تکمیل و به این تعداد خانواده واگذار شده است.

طاهری تصریح کرد: علاوه بر این تعداد مسکن واگذار شده، تا پایان امسال دست کم ۱۸۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و به خانواده‌های نیازمند فاقد مسکن در استان واگذار می‌شود.

وی در ادامه گفت: در راستای برنامه‌های تأمین مسکن کمیته امداد، سال گذشته بیش از یک هزار و ۷۵۰ خدمت مسکن به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد در استان ارائه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445083

مهمترین اخبار ایران و جهان: