نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 17:41

۱۷۰۰ دانش آموز ورزشکار در اردبیل رقابت می کنند

اردبیل ـ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک هزار ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در دو رشته فوتسال و والیبال در اردبیل باهم رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر دهقانی نیا بعدازظهر پنجشنبه در جلسه آمادگی برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در دو رشته والیبال و فوتسال در اردبیل اظهار کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور با حضور بیش از یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر در دو رشته والیبال و فوتسال از ۱۴ تا ۲۶ مرداد ماه و به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ۶ سالن ورزشی برگزار خواهد شد تا یک‌هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسری که در این رویداد حضور خواهند داشت، بتوانند در بهترین شرایط با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دهقانی نیا افزود: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی سراسر کشور در سالن‌های شهرداری، بانک ملی، امام خمینی، پیام نور، آسمانی و ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تدارک زیرساخت‌های لازم به ویژه امکانات حمل و نقل و تغذیه مناسب برای این رویداد در نظر گرفته شده است، افزود: امیدواریم اردبیل بتواند میزبان شایسته ای برای دانش‌آموزان و عوامل برگزاری این مسابقات بزرگ باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424739

مهمترین اخبار ایران و جهان: