نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 18:27

۷۹ پرستار در بیمارستان‌های بوشهر جذب می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صدور ۸۵ مجوز استخدام پیمانی در این دانشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد، ۷۹ پرستار در بیمارستان‌های استان بوشهر جذب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حسن ملکی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۸۵ مجوز استخدام پیمانی در رشته‌های شغلی پرستاری، کارشناس اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و کارشناس امور مالی برای جذب در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از سوی وزارت بهداشت صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۹ مجوز به رشته شغلی پرستاری برای بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس بوشهر، زینبیه خورموج، امام خمینی(ره) کنگان، امیرالمؤمنین گناوه و شهید گنجی برازجان اختصاص یافته است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سه مجوز به کارشناس اتاق عمل برای مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر رسیده است، ادامه داد: دو مجوز برای شغل فوریت‌های پزشکی جهت واحد اعزام بیمارستان امام حسین(ع) اهرم و یک مجوز کارشناس امور مالی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اختصاص یافته است.

ملکی‌زاده اعلام کرد: ۲۱۵ نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند و بیشترین تعداد شرکت کننده‌ها مربوط به رشته شغلی پرستاری به تعداد ۱۶۲ نفر بود و بعد از آن به ترتیب، اتاق عمل ۳۳ نفر و فوریت‌های پزشکی و امور مالی هر کدام ده نفر داوطلب داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1410083

مهمترین اخبار ایران و جهان: