نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 11:30

اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در شاهرود

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی صبح جمعه در حاشیه اجرای طرح برخورد با اراذل اوباش در شاهرود و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این طرح با هدف برخورد با عوامل ناامن کردن جامعه برای مردم برگزار شده است.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و تلاش و اقدامات شبانه روزی مأموران، بعضی از مخفیگاه‌ها و پاتوق‌های اراذل و اوباش شهر شناسایی و در اجرای این طرح تعداد ۱۵ نفر از اخلال گران نظم و امنیت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه در این طرح سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت در یک عملیات منسجم و ضربتی کشف و ضبط شده است، تاکید کرد: این طرح با حمایت و نظارت مستقیم دادستانی انجام شد.

کریمی افزود: جمعی از شهروندان از تلاش‌های شبانه روزی پلیس در رابطه با برقراری نظم و امنیت و همچنین دستگیری اخلال گران تقدیر و تشکر کردند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت همه جانبه پلیس و مردم در جهت تحقق امنیت و آرامش امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، افزود: به طور مستمر این تعامل و همکاری بین مردم و پلیس ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436639

مهمترین اخبار ایران و جهان: