نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 20:49

تجمع مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در محل برگزاری نماز جمعه قزوین

جمعی از مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو با تجمع در محل برگزاری نماز جمعه شهر قزوین، خواستار رسیدگی مسوولان استان به این پرونده پرحاشیه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز جمعی از مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو با تجمع در محل برگزاری نماز جمعه شهر قزوین، خواستار رسیدگی مسوولان استان به این پرونده پرحاشیه شدند.

در این تجمع که ابتدا در محوطه مصلی برپا و سپس به داخل شبستان مسجدالنبی کشیده شد، مالباختگان از مسوولان خواستند در خصوص پاسخگویی به مطالبات آن ها جدیت بیشتری اعمال شود.

در جریان تجمع امروز مالباختگان در محل برپایی نماز جمعه شهر قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با همراهی سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و غلامحسن اسلامی صدر فرماندار قزوین در بین آن ها حاضر شدند و ضمن دعوت افراد به حفظ آرامش، بر ضرورت پیگیری متخلفان و برخورد قاطع با عوامل موثر در گسترش فعالیت شرکت های پیش فروش خودرو در سطح استان تاکید کردند.

آیت الله عابدینی در بین تجمع کنندگان اظهار کرد: مفسد اقتصادی باید به اشد مجازات محکوم شود چراکه رحم کردن به آن ها بی‌رحمی نسبت به همه مردم است. کسی که مفسد اقتصادی می‌شود، دشمن خدا، پیغمبر خدا، امیرالمؤمنین، فاطمه زهرا و دشمن ابی‌عبدالله‌الحسین(ع) است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: مفسد اقتصادی یزیدی است و امام‌ حسینی نیست. مفسد اقتصادی دشمن رهبر و انقلاب و مردم ماست، بنابراین باید به اشدت مجازات تنبیه شود.

وی تاکید کرد: همه ما حرفمان یکی است و اگر دیر اقدام شده،‌ آن مسوولانی که به موقع وظیفه خود را اگر انجام ندادند، باید جوابگو باشند. سال‌ها گذشته و آن کسانی که باید اطلاعات این قصه را رو می‌کردند و آن کسانی که باید کار قضایی انجام می‌دادند، باید پاسخگو باشند.

گفتنی است شرکت های پیش فروش خودرو حدود ۱٠ سال پیش فعالیت غیرقانونی خود را در تاکستان و تعدادی از شهرهای استان قزوین آغاز کردند و طی این مدت به روش پانزی کلاهبرداری با رقم حدود ۸٠ هزار میلیارد تومان را رقم زدند.

به دنبال این اتفاق دادستان تاکستان جهت جلوگیری از فرار مدیران این شرکت ها، دستور دستگیری آن ها را صادر کرد و بر این اساس مالباختگان این مجموعه ها طی روزها و هفته های گذشته با برپایی تجمعاتی به بیان اعتراض خود در خصوص تخلفات و کلاهبرداری صورت گرفته پرداختند.

هفته گذشته نیز مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در مصلی نماز جمعه شهر تاکستان نیز حاضر شده و از مسوولان این شهرستان رسیدگی به این مساله را مطالبه کرده بودند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437339

مهمترین اخبار ایران و جهان: