نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 16:29

نقش آفرینی مردم با حضور مستمر و تبلیغات در تمام عرصه ها

امام جمعه ایلام گفت: مردم ایران اسلامی در دوره های مختلف با حضور مستمر در تمام عرصه ها توانسته اند به خوبی نقش آفرین باشند که این مهم جز با تبلیغات گسترده امکان پذیر نبوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بعد از ظهر شنبه در دیدار اعضا و دست اندرکاران امر برگزاری مراسم و مناسبت ها گفت: یکی از مهم ترین راهکارها جهت ایجاد انگیزش برای حضور مردم در صحنه های مختلف، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده است.
 
وی افزود: مردم ایران اسلامی در دوره های مختلف با حضور مستمر در تمام عرصه ها توانسته اند به خوبی نقش آفرین و حماسه ساز باشند و این مهم، جز با تبلیغات گسترده و به موقع امکان پذیر نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که امروزه یکی از علت های خنثی سازی توطئه دشمن انجام کارهای جمعی و زمینه سازی مشارکت جهت حضور فعال مردم در عرصه های مختلف جامعه و اطلاع از تبلیغات به موقع است.

 حجت الاسلام کریمی تبار گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی این وظیفه مهم بر دوش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاده شده که این سازمان تا کنون در این راستا عملکرد درخشانی داشته است.
 
حجت الاسلام علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام گرفته و همچنین اتخاذ تدابیر جهت اجرای برنامه های پیش روی این نهاد ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ١٢ مرداد ماه چهل و سومین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. 

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427339

مهمترین اخبار ایران و جهان: