نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 18:03

در خدمت به مردم با مدیران تعارف نداریم/ دهه بصیرت یادآور میثاق مردم با ولایت است

استاندار کردستان با بیان اینکه در کارآمدی و خدمت به مردم هیچ تعارفی با مدیران نداریم، گفت: مسئولان در خدمت‌رسانی به جامعه با معاونان و کارشناسان زیرمجموعه خود تعارف نداشته باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز  در شورای اداری استان کردستان با تیلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه  و دهه بصیرت با اشاره به حوادث کشور در دی ماه اظهار داشت: این ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به واسطه مناسبت‌هایش یکی از ماه‌های پرحادثه سال است.

اسناندار کردستان گفت: دهه بصیرت یادآور میثاق مردم با ولایت است جرا که مردم در جریان فتنه 88 توطئه و بساط فتنه‌گران  را برچیدند.

وی در ادامه سخنان خود به میزبانی استان از شهیدان گمنام اشاره کرد و از مدیران و مردم دعوت کرد در این آیین پربرکت حضور پرشوری داشته باشند، چرا که عطر ورود شهدا به جامعه همیشه راهگشای موفقیت ها بوده است. 

استاندار کردستان نسبت به نظارت بر مصرف گاز در دستگاه‌های اجرایی و ادارات تاکید کرد و گفت: بر اساس گزارشات واصله برخی از ادارات حتی در روزهای غیرتعطیل نیز بی‌مهابا گاز مصرف کرده و حتی از ورود بازرسان نیز خودداری می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: پیگیری و اجرای مصوبات از سوی برخی دستگاه‌ها خوب پیش نرفته است که قابل قبول نیست.

استاندار کردستان به جریانات اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و جریانات اخیر گفت: از همه  کسانی که امنیت مردم را تامین کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

وی اظهار داشت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از جانب دستگاه های امنیتی و وزارت کشور، با وجود هجمه‌های سنگین دشمن، عملکرد استان در مدیریت وقایع اخیر با وجود این که بیشتر از سایر استان‌ها مورد تهاجم و هجمه دشمنان قرار گرفتیم بسیار خوب بوده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در بحث کارآمدی و خدمت به مردم، هیچ تعارفی با مدیران نداریم و از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌کنم، روی عملکرد مدیران و دستگاه‌ها متمرکز باشند و اگر کسی  انگیزه انجام وظایف خود را ندارد و سریعا با آنان برخورد شود.

وی با بیان اینکه طرح انتقال آب سد آزاد به سنندج خدمتی ملموس برای مردم بود یادآور شد: بهره‌برداری از این طرح در زمان کم نشان داد که اگر بخواهیم مشکلی را حل کنیم  همت می‌کنیم و از پس آن برمی‌آییم لذا در مورد دیگر پروژه‌های ناتمام نیز باید همین گونه عمل کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 933383

مهمترین اخبار ایران و جهان: