نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 15:00

فعالیت ۵۳ خانه بهداشت کارگری در سیستان و بلوچستان

زاهدان- معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۵۳ خانه بهداشت در واحدهای تولیدی ۵۰ تا ۴۹۹ نفره این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی در سومین کارگاه بازآموزی بهداشتیاران، مسئولان خانه‌های بهداشت و ایستگاه‌های بهگر واحدهای تولیدی استان افزود: علاوه بر خانه‌های بهداشت، ۱۷ ایستگاه بهگر و ۴۴ کانون یاریگران کار و تولید در سطح واحدهای ۲۰ تا ۴۹ نفره نیروی کار استان فعال هستند.

وی در خصوص برگزاری کارگاه بازآموزی بهداشتیاران، مسئولان خانه‌های بهداشت و ایستگاه‌های بهگر هم اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با مباحثی همچون آئین نامه ایمنی و بهداشت کار، صلاحیت ایمنی، قانون کار، عوارض بیماری‌های ناشی از کار، آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیری از آنها و تغذیه سالم، مدیریت بحران و سلامت روان آشنا شدند.

وی با بیان اینکه این کارگاه با همکاری بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر برگزار شد، گفت: ۳۵ نفر از بهداشتیاران، مسئولان خانه‌های بهداشت و ایستگاه‌های بهگر واحدهای تولیدی استان طی مدت ۵ روز از برنامه‌های تدارک دیده شده، استفاده کردند.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: در پایان این کارگاه بازآموزی و برگزاری آزمون، به شرکت کنندگان گواهی نامه اعطا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 932739

مهمترین اخبار ایران و جهان: