نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 09:52

۱۰۰۰ مرکز مشاوره کارآفرینی در سطح کشور فعال است

ایلام-مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر یک هزار مرکز مشاوره کارآفرینی در سطح کشور فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندوکیلی صبح سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی اظهار کرد: در وزارت خانه سعی می‌شود ارتباط بیشتری بین کانون‌های کارآفرینی و مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی برقرار شود تا با تبادل اطلاعات زمینه بهتری برای کسب وکار فراهم شود.

وی با اشاره به نقش مهم مراکز مشاوره کارآفرینی، ادامه داد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی در سطح کشور داریم که سهم استان ایلام از این تعداد، ۸ مرکز است.

وی با تاکید بر حمایت از کسب و کارهای خانگی ادامه داد: در کسب و کارهای خانوادگی دوام و همدلی وجود دارد.

زندوکیلی تصریح کرد: صدور مجوزها تسهیل شود و سختگیری در صدور مجوز برداشته شود و امروز، مجوزها در کم‌ترین زمان صادر می‌شود.

وی گفت: امور مردم باید به مردم واگذار شود و تصدی گری را به مردم واگذار کرد که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم است.

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: مرکز مشاوره باید کمک به سرمایه گذاری است که با توجه به تردد زوار، می‌توان بسیاری از مشکلات استان برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 921383

مهمترین اخبار ایران و جهان: