نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 13:41

آمریکا بدون روتوش به روایت سیاستمداران دموکرات؛ یک چهارم آمریکایی‌ها شب گرسنه می‌خوابند/ 33 هزار نظامی سابق بی‌خانمان هستند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد روایتی بدون بزک و روتوش از جامعه آمریکا توسط سیاستمداران این کشور بودیم،گفت: براساس اعلام خود سیاستمداران آمریکایی یک چهارم آمریکایی‌ها شب گرسنه می‌خوابند و ۳۳ هزار نظامی سابق آمریکا بی‌خانمان بوده و روزانه به طور متوسط ۲۳ نظامی سابق این کشور خودکشی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در جمع مردم شهر تبریز با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد روایتی بدون بزک و روتوش از جامعه آمریکا توسط سیاستمداران این کشور بودیم، اظهار کرد: روایت حقایق جامعه آمریکا از زبان خود آمریکایی‌ها برای مخاطب ایرانی بسیار مهم است، چون در ده‌های مختلف جریان غرب‌گرا تصویر آرمان شهر از آمریکا به اذهان مخابره کرده است.

وی افزود: اکنون در سخنان انتخاباتی درون حزبی توسط سیاستمداران آمریکا حرف‌های گفته می شود که حقیقت این کشور بوده بطوریکه یکی از سیاستمداران آمریکا در روزهای اخیر گفته یک چهارم آمریکایی‌ها شب گرسنه می‌خوابند و ۳۳ هزار نظامی سابق آمریکا بی‌خانمان بوده و روزانه به طور متوسط ۲۳ نظامی سابق این کشور خودکشی می‌کنند و جوانان اوکراینی قربانی سیاست آمریکا برای برانداری دولت روسیه هستند.

آل‌هاشم ادامه داد: این سیاستمدار آمریکایی همچنین در سخنرانی خود ضمن اعتراف و اعتراض  از تشکیل داعش گفته است ارتش آمریکا بیش از صدام از مردم عراق را کشته است.

خطیب جمعه تبریز گفت: این‌ها حقایق آمریکاست و باید جریان‌های معاند ماموریت‌دار نگاته خود به آمریکا را اصلاح کنند و بیشتر به ماهیت غرب پی ببرند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1173839

مهمترین اخبار ایران و جهان: