نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 14:50

طرح سقوط سوریه شکست خورد/ هزینه های سنگین هم پیمانان آمریکا

یاسوج_ امام جمعه یاسوج گفت: طرح آمریکا و هم پیمانانش برای سقوط سوریه هزینه‌های سنگینی کردند که با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: آمریکا و هم پیمانانش در منطقه برای سقوط سوریه هزینه‌های سنگینی را اعمال کرده که علیرغم تمام تلاش و هزینه‌ها، سوریه سقوط نکرد.

وی ابراز داشت: طرح و برنامه برای سقوط سوریه توسط آمریکا و هم پیمانانش وجود داشت تا حاکمیت فعلی از بین رفته و حکومت دست نشانده با محوریت اسرائیل گماشته شود که این موضوع نیز با شکست مواجه شد.

حسینی با اشاره به شهادت «حمید رضا الداغی»، اظهار کرد: این شهید در برابر عده‌ای اوباش و متجاوز به دفاع پرداخته و با غیرت به شهادت رسید.

وی با تاکید بر برخورد شدیدتر قانون با حمله کنندگان با آمران به معروف و ناهیان از منکر، تصریح کرد: قوه قضائیه اقدامات خوبی در این زمینه داشته است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه رسانه‌های آمریکایی و معاند در قبال تروریستی که چند نفر را در کشور کشته و اعدام می‌شود، صدایشان بلند می‌شود، گفت: اما در شهادت «حمید رضا الداغی» شاهد سکوت رسانه‌های غربی و آمریکایی‌ها که شعارهای حقوق بشری دروغین را به دوش می کشند، بودیم.

حسینی با اشاره به هفته معلم و نقش معلمان در تربیت انسان‌ها، اظهار کرد: تربیت فرهنگی و دینی دانش آموزان نیز بر عهده معلمان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190239

مهمترین اخبار ایران و جهان: