نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 15:03

پل «لبد» در کوهرنگ به دلیل سیلاب تخریب شد

شهرکرد_فرماندار کوهرنگ گفت: در پی بارش های اخیر و سیلاب، پل ارتباطی منطقه لبد شهرستان کوهرنگ تخریب شد.

شهباز اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی بارش‌های سیل آسا در شهرستان کوهرنگ پایه پل ارتباطی منطقه لبد این شهرستان با روستاهای اطراف آسیب دیده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد خودروها در مسیر ارتباطی منطقه لبد کوهرنگ با روستاهای دره‌بالا، لبدعلیا و کارکُن با مشکل و سختی همراه است تصریح کرد: به‌همین منظور یک دستگاه بیل‌مکانیکی از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری برای لایروبی مسیر با هدف روان‌سازی تردد به منطقه اعزام شده است.

اکبری خاطر نشان کرد: از سال گذشته عملیات اجرایی ساخت یک دستگاه پل جدید برای بهبود ارتباط مسیر منطقه لبد کوهرنگ با روستاهای اطراف آغاز شدکه تا هفته دولت سال جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه به‌دنبال فعالیت این سامانه بارشی شیروانی و ایزوگام‌های سقف خانه‌های زیادی در این شهرستان آسیب دیده است بیان داشت: شدت سامانه بارشی اخیر در شهرستان کوهرنگ باعث بروز آسیب شدید به زمین‌های کشاورزی به‌ویژه باغات این شهرستان نیز شده است.

اکبری یادآور شد: خسارت‌های ناشی از فعالیت سامانه بارشی اخیر در شهرستان کوهرنگ تا چند روز آینده به طور کامل ارزیابی، جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1151183

مهمترین اخبار ایران و جهان: