نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 12:26

رویداد بررسی مسائل شهری و نوآوری اجتماعی در خورموج برگزار می‌شود

بوشهر- شهردار خورموج گفت: اولین رویداد بررسی مسائل شهری و نو آوری اجتماعی با عنوان «افتو زنو» در شهر خورموج برگزار می‌شود.

محمد جواد کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری اولین رویداد بررسی مسائل شهری و نو آوری اجتماعی «افتو زنو» در شهر خورموج خبر داد.

وی با بیان محورهای مختلف این رویداد گفت: رویداد افتو زنو با محورهای مسائل محلات، مسائل کلی شهر، آسیب‌ها و مسائل اجتماعی و مسائل، نیازها و ایده‌ها در حوزه اقتصاد و درآمدهای شهری برگزار می‌شود که همه سنین با همه سلیقه‌ها می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

شهردار خورموج افزود: مهلت ارائه پیشنهادات تا ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ می‌باشد و پس از داوری همه آثار، کارگاه آموزشی شناخت و حل مسئله برای برگزیدگان برگزار می‌شود و سپس شرکت کنندگان با ارائه زنده و داوری نهایی به همایش اختتامیه راه خواهند یافت.

کاشفی در رابطه با جوایز و تسهیلات شرکت کنندگان در این رویداد خاطر نشان کرد: به همه شرکت کنندگان در این رویداد لوح تقدیر اهدا می‌گردد، برای افراد برگزیده کارگاه آموزشی مسئله شناسی و حل مسئله به صورت رایگان برگزار می‌شود و به صاحبان ۹ طرح برگزیده هدایایی ارزنده تعلق خواهد گرفت.

وی با دعوت از همه شهروندان خورموج به شرکت در این رویداد بیان داشت: لازمه پیشرفت شهر، علاوه بر تلاش خادمان مردم در مدیریت شهری، مشارکت شهروندان و نخبگان در ارائه پیشنهادات در خصوص مسائل مختلف موجود در شهر است.

شهردار خورموج بیان کرد: از همه همشهریان برای مشارکت در این رویداد دعوت می‌کنیم که بتوانیم اندکی از مسائل و مشکلات شهر را با همفکری این عزیزان برطرف کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175439

مهمترین اخبار ایران و جهان: