نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 12:50

دموکراسی آمریکایی در آستانه خودکشی+فیلم

بیش از نیمی از مردم آمریکا بر این باور هستند که دموکراسی آمریکایی در حال نابودی است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پیش نشستی با عنوان اجلاسی برای دموکراسی به میزبانی دولت آمریکا برگزار شد تا به بهانه آن، سیاست‌های این کشور برای گسترش آشوب در جهان به بهانه دموکراسی تبیین شود.

دولت آمریکا در حالی اجلاسی برای دموکراسی-summit for democracy را برگزار کرد که در جامعه این کشور اعتراضات مردمی در خصوص بی توجهی به ۹۹ درصد کم درآمدها گسترش یافته است.

سال‌های بسیاری است که آمریکا خود را فانوس دموکراسی خوانده و ایالت‌های خود را بهشت آزادی خوانده است اما واقعیت‌های آمریکا نشان می‌دهد مردم از دموکراسی آمریکایی ناامید شده‌اند و این مسئله را خودکشی دموکراسی آمریکایی نامیده‌اند.

ظاهر فرآیند انتخابات در آمریکا دموکراتیک است اما در پشت پرده این نمایش سیاسی دسته و گروه‌های مافیایی وجود دارد که به دنبال منافع، قدرت و ثروت هستند همچنین اعضای دیگر انتخابات نیز سلبریتی و رسانه‌هایی هستند که آگاهی بخشی در کنداکتور آنها معنایی ندارد.

حمایت از کودکان کار و کارگران فقط در چند روز انتخابات و فیگور های عصبانی فقط برای مناظرات است رسانه‌ها نیز در خلاء آگاهی اقدام می‌کنند تا مأموریت تمام شود و مطالبات عمومی سرکوب می‌شود و در این شرایط منافع ۹۹ درصد مردم فدای یک درصد ثروتمندان می‌شود.

بر اساس نظرسنجی منتشره توسط آسوشیتدپرس در اکتبر سال گذشته بیش از نیمی از مردم آمریکا بر این باور هستند که دموکراسی آمریکایی در حال نابودی است و یکی از محققان آمریکایی معتقد است ایالت متحده در حال سقوط در جدی ترین بحران سیاسی و قانون اساسی از زمان جنگ داخلی است.

در حالی که امریکایی‌ها اعتمادشان را از دست داده‌اند سیاستمداران آنها با برگزاری اجلاس حمایت دروغین از حقوق بشر برای سایر کشورهای جهان خط و نشان می‌کشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129083

مهمترین اخبار ایران و جهان: