نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 12:12

یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه در روستای «قاضی کندی» برگزار شد

یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه در روستای «قاضی کندی» با حضور و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان به همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان و سپاه ناحیه ماهنشان در روستای «قاضی کندی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس زنجان، یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه در روستای «قاضی کندی» صبح امروز با حضور و نقش آفرینی دانش‌آموزان به همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان و سپاه ناحیه ماهنشان و با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران و مدرسه روستا برگزار شد.

 محمدرضا محمدی، فرماندار شهرستان ماهنشان در این یادواره با ذکر خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان در عملیات‌ها روایتگری کردند.

فرماندار شهرستان ماهنشان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ابراز انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردند و گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی در حال نسل کشی در فلسطین است که باید جامعه جهانی در جهت احقاق حقوق مردم فلسطین قدم بردارد.

در ادامه خدابنده‌لو، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان نیز هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا، تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت دانست.

در پایان این مراسم دانش آموزان با در دست داشتن پرچم فلسطین با سر دادن شعار علیه رژیم غاصب اسرائیل اقدامات جنایتکارانه این رژیم را محکوم کردند و از جامعه جهانی به‌ خصوص کشورهای اسلامی خواستند نسبت به وظیفه قانونی و انسانی خود در قبال پایان دادن به جنایات صهیونیستی‌ها اقدام کنند.

لازم به ذکر است دانش‌آموزان در این یادواره با اجرای برنامه‌های مختلف و تاثیرگذار از قبیل(قرائت شعر، خواندن انشا، قرائت دلنوشته، اجرای سرود و شعارگویی و... ) یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهدای مظلوم غزه را گرامی داشته وبا آرمان‌های شهدا تجدید میثاق و پیمان دوباره بستند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566239

مهمترین اخبار ایران و جهان: