نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 19:15

وقوع ناپایداری جوی با احتمال بارش برف در زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به ادامه جو پایدار استان تا ظهر فردا اشاره کرد و گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، عبور امواجی از جو منطقه سبب تقویت وزش باد و افزایش پوشش ابر خواهد شد که در برخی مناطق می‌تواند با بارش‌ خفیف و پراکنده نیز همراه شود.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده روی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان امروز غالباً صاف خواهد بود که این وضعیت جوی گاهی با وزش باد نیز همراه می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان به ادامه جو پایدار استان تا ظهر فردا اشاره و تصریح کرد: از بعدازظهر چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، عبور امواجی از جو منطقه سبب تقویت وزش باد و افزایش پوشش ابر خواهد شد که در برخی مناطق می‌تواند با بارش‌ خفیف و پراکنده نیز همراه شود.
وی پیش‌بینی وزش باد در روز پنجشنبه به حد نسبتاً شدید را یادآور شد و افزود: بارش در ارتفاعات می‌تواند به شکل برف نیز ظاهر شود، ولی روند کلی دما در پنج‌روز آینده افزایشی خواهد بود.
رحمن‌نیا ادامه داد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت نشان می‌دهد که خیرآباد با منفی 7.1 درجه سلسیوس سردترین و گیلوان با 24.2 درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595139

مهمترین اخبار ایران و جهان: