نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 22:45

نصب 5 دوربین نظارت تصویری جدید در راه‌های گلستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 21 دوربین نظارت تصویری در راه‌های گلستان نصب و به روزرسانی می شود که شامل 16 دوربین تعویضی و پنج دوربین جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ایوب میرشاهی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: 21 دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان نصب و به روزرسانی می شود که شامل 16 دوربین تعویضی و پنج دوربین جدید است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: دوربین های قابل تعویض و به روزرسانی در تمام محورهای استان پراکنده بوده و دوربین‌های جدید در نقاط پرتصادف و دارای شرایط آب و هوایی خاص محورهای گنبد- مراوه تپه، مراوه تپه –کلاله، کردکوی- گلوگاه(محور قدیم)، کردکوی-بندرترکمن و گرگان به شاهرود نصب می شوند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله انتخاب پیمانکار برای نصب و به روزرسانی این دوربین ها قرار داریم، ادامه داد: مبلغ هزینه کرد آنها پس از انتخاب پیمانکار نهایی و اعلام می شود.

میرشاهی متذکر شد که زمان بهره برداری کامل از این دوربین ها تا پایان امسال تعیین شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در حال حاضر هم تعداد 40 دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان فعال است و کاربران جاده ای می توانند از آخرین وضعیت ترافیکی و جاده ای مطلع شوند.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576983

مهمترین اخبار ایران و جهان: