نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 21:46

مجموعه‌های موثر در حوزه فضای مجازی هم افزایی کنند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش فضای مجازی در همه شئون زندگی اجتماعی بر لزوم هم افزایی و همگرایی مجموعه های موثر در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز روز یکشنبه در دیدار معاون آموزش و سازماندهی «سراج» کشور با وی اظهار کرد: فضای مجازی امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شده و نقش تمدن ساز دارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم آسیب شناسی فضای مجازی برای برنامه ریزی و مقابله با تهدیدهای آن، خواستار بهره مندی مجموعه های فعال مرتبط از امکانات این فضا برای برجسته سازی توانمندی های تمدن ایرانی-اسلامی شد.

وی سازمان فضای مجازی «سراج» را یکی از مجموعه های اثرگذار و دارای ویژگی های منحصر بفرد دانست و حضور مجموعه های مختلف در حوزه فضای مجازی استان و کشور را در کنار هم ظرفیتی برای اسلام و انقلاب عنوان کرد.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن بیان اینکه دور هم جمع شدن نیروهای انقلاب و هماهنگی آن ها با استفاده از بسترهایی مانند فضای مجازی بسیار مهم است، ادامه داد: امکان برای فعالیت، زیاد داریم که باید برای آن راه و روش مناسبی تعریف شود و نباید زمان را برای استفاده از این فرصت از دست داد.

خرّم بیان کرد:  باید جبهه ای در حوزه فضای مجازی تشکیل شود، زیرا که کار جبهه ای خیلی تاثیر گذار است و با کار جزیره ای در حوزه های مختلف از جمله فضای مجازی نمی توان  نتیجه‌ دلخواه گرفت.

ستوده، معاون آموزش و سازماندهی سازمان فضای مجازی «سراج» کشور نیز با قدردانی از حمایت های استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه های مردمی فعال، گفت: سازمان سراج بر لزوم تقویت هر چه بیشتر مراکز استان ها و حلقه های میانی تاکید دارد.

در این دیدار، مولایی به عنوان مسئول جدید مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در  آذربایجان شرقی، معرفی و از تلاش های محمدتقی حمیدی نیا، مسوول قبلی سراج استان قدردانی شد.
 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546939

مهمترین اخبار ایران و جهان: