نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 01:31

ساماندهی ۱۳۰۰ گروه جهادی در ایلام

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: تاکنون ۱۳۰۰ گروه جهادی در سطح استان در قالب اطلس جهادی، جذب و سازماندهی شده است.

سرهنگ علی ملک زاده مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بامداد شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تاکنون ۱۳۰۰ گروه جهادی در سطح استان در قالب اطلس جهادی، جذب و سازماندهی شده است.

وی افزود: این گروه های جهادی در عرصه های مختلف پزشکی، عمرانی، آموزشی و ...به مناطق محروم خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ ملک زاده با اشاره به اینکه قرارگاه حرکت های جهادی یکی از ۳ قرارگاه مهم سازندگی استان است، گفت: در سطح استان ۲ قرارگاه پهنه ای حوزه جنوب و شمال و ۱۲ قرارگاه منطقه ای که به ازای هر شهرستان یک قرارگاه و یک قرارگاه رسانه ای جهت پوشش اخبار و انعکاس فعالیت ها تشکیل شده است.

ملک زاده تشریح کرد: هدف قرارگاه جهادی تربیت مدیران کارآمد و تشکیل حلقه میانی بین امام امت و ملت به صورت پیش رونده و پیش برنده عمل کند.

مسئول سازندگی استان از خدمات جهادگران خبر داد و گفت: انجام پروژه های محرومیت زدایی از کارگروه های تخصصی، اعزام گروه های عمرانی و پزشکی و... در مناطق محروم بخشی از فعالیت های انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در اربعین امسال ۵۰۰ گروه جهادی به مهران اعزام شدند که تمام جاده ها، موکب ها، حسینه ها و ... را پوشش داده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544639

مهمترین اخبار ایران و جهان: