نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 19:52

توقیف ۸۳ دستگاه خودرو متخلف در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از توقیف ۸۳ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

‍ ????توقیف 83 دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن در ایلام 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از توقیف 83 دستگاه خودروی متخلف و هنجارشکن در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ قدرت حیدری زاد فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی و ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه توسط ماموران یگان امداد به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح در یک ماه گذشته ۸۳ دستگاه خودرو توقیف و راهی پارکینگ شدند، افزود: اغلب تخلف این خودروها تغییر در وضعیت خودرو، داشتن دستور قضائی توقیف و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان استمرار خواهد داشت و با افرادی که امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند، با قاطعیت برخورد می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظاری که از شهروندان عزیز داریم این است که در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553439

مهمترین اخبار ایران و جهان: