نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 12:32

عملیات طوفان‌الاقصی در بهترین زمان و شرایط اجرا شد

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور با اشاره به اینکه آمریکا قصد داشت جاده ابریشم را به‌جای ایران از سرزمین‌های اشغالی فلسطین عبور دهد، گفت: صلح ابراهیم مطرح شد تا کشورها با صهیونیست‌ها صلح کنند، پس این عملیات در بهترین زمان و شرایط اجرا شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عظیم ابراهیم‌پور صبح امروز در دومین همایش بین‌المللی نظم جدید جهانی با حضور دانش‌آموزان کشورهای ایران، فلسطین، عربستان، نیجریه، اندونزی و تاجیکستان در جوار مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: اگر می‌خواهید جزو بچه‌های حاج قاسم و مقاومت باشید باید راه‌تان را درست بشناسید و متوسل به حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت قاسم و حاج قاسم شوید.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با نوجوانان فرمودند «نظم جدید جهانی دارای سه شاخصه شامل انزوای آمریکا، آمدن قدرت از اروپا و آمریکا به سمت آسیا و مقاومت است»

 ابراهیم‌پور اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی را برای بالا آوردن پرچم مقاومت و حمایت جهانیان از این پرچم شهید کردند و رهبری می‌فرماید «شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از سردار حاج قاسم سلیمانی‌ست» زیرا قدرت انسان بعد از شهادت بیشتر می‌شود و شهید می‌تواند، معجزه کند.

وی تصریح کرد: امروز هم فرماندهی جبهه مقاومت دست حاج قاسم سلیمانی‌ست و رهبری فرمودند تفکر مقاومت رایج می‌شود و امروز تفکر مقاومت، جهانی شده است.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور ابراز داشت: نوجوانان ما در آینده صاحبان تفکر مقاومت هستند و تفکر مقاومت در همه ابعاد و عرصه‌ها ازجمله اقتصاد، سلامت، آموزش و پرورش، تربیت، رسانه و سبک زندگی حرف جدی دارد.

 ابراهیم‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا قصد داشت جاده ابریشم را به‌جای ایران از سرزمین‌های اشغالی فلسطین عبور دهد، اظهار کرد: صلح ابراهیم مطرح شد تا کشورها با صهیونیست‌ها صلح کنند و عملیات غزه این دو مورد را زمین زد و فلسطین را بالا کشید، این عملیات در بهترین زمان و شرایط اجرا شد.

وی تصریح کرد: سه مرحله برای عملیات غزه داریم که باید برای نابودی رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد، غزه می‌خواهد به کرانه باختری برسد، این در حالی‌ست که شهرک‌های صهیونیستی در این‌مسیر بود و حالا اگر این شهرک‌ها از بین برود جمعیت دو میلیونی غزه به جمعیت سه میلیون نفری کرانه باختری وصل می‌شود.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور ادامه داد: ارتفاعات جولان هم باید آزاد شود و در مرحله سوم باید یگان مردم را به‌سمت غزه برسانیم به طوری که مردم و دانشجویان و دانش‌آموزان مصر و اردن و یمن و ... قیام کنند و خودشان را به فلسطین برسانند.

 ابراهیم‌پور با تاکید بر اینکه باید مردم کشورهای منطقه را بخروشانیم، تصریح کرد: نسل حاج قاسم فقط بچه‌های ایران نیستند و باید بچه‌های کشورهای منطقه را در کنار خودمان ببینیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹ /ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554039

مهمترین اخبار ایران و جهان: