نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 22:19

شبکه جامع بانوان موثر در جزیره قشم راه اندازی شود

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان در نخستین نشست هم اندیشی بانوان موثر جزیره ، خواستار شکل گیری یک شبکه جامع بانوان جزیره قشم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه باقری مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان، امروز در جلسه با  حضور جمعی از بانوان اثرگذار جزیره برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که مسئله زنان یکی از مسائل درجه یک کشور است، اظهار داشت: خوشبختانه در دوره‌ای از مدیریت منطقه آزاد قشم، مشغول به خدمت هستیم که این اولویت از سوی مدیرعامل محترم سازمان مورد توجه است. 

وی از احصا نیاز مشترک بانوان جزیره به تشکیل جلساتی مشترک با حضور بانوان تاثیرگذار باهدف اقدامی ماندگار و همکاری منجر به برنامه‌ریزی منسجم خبر داد و افزود: جامعه برای پیشرفت و مدیریت هم به زنان و هم مردان نیاز دارد که هر کدام بر اساس توانمندی های خود به ایفای نقش مشغولند.

  به گفته باقری، بانوان جزیره بسیار توانمند و سختکوش هستند و برپایی این نشست‌ها به اثرگذاری بانوان در تصمیمات کلان کمک می کند. 

وی ادامه داد: اگر در حوزه زنان کوتاهی می‌شود، بخشی از آن به کم کاری خود ما برمی‌گردد و لازم است این باورپذیری در زنان بوجود بیاید. 

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان خواستار شکل گیری یک شبکه جامع از بانوان جزیره شد و تاکید کرد: این شبکه به صورت یکپارچه می تواند مسائل این حوزه را احصا و برای آن راهکار ارائه دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604283

مهمترین اخبار ایران و جهان: