نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 09:01

امدادرسانی هلال‌احمر به ۲۵۱ مسافر نوروزی گرفتار در برف و کولاک

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شامگاه سه‌شنبه تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان در نخستین روز از سال به ۲۵۱ مسافر نوروزی گرفتار در برف و کولاک جاده‌های این استان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه عملیات امدادرسانی به خودروها و مسافران گرفتار در جاده‌های  کوهستانی استان زنجان آغاز شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در جاده‌های  زنجان -طارم، زنجان - دندی، ابهر - خدابنده و اتوبان  زنجان- قزوین  به ۲۵۱ مسافر گرفتار در برف و کولاک  امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه افراد امدادرسانی شده سرنشینان  ۷۵ خودرو بودند، تصریح کرد: هشت نفر از افراد گرفتار در این شرایط جوی به مناطق امن منتقل شدند و هفت نفر نیز در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای  اسکان داده شدنذ.

موسوی افزود: عملیات امدادرسانی و رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک تا ساعت ۲۱ سه‌شنبه  ادامه داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این امدادرسانی‌ها پنج تیم عملیاتی با ۱۵ نجاتگر همراه با پنج دستگاه آمبولانس به کمک هموطنان اعزام شدند.

وی از هموطنان درخواست کرد، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1103839

مهمترین اخبار ایران و جهان: