نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 11:25

عرضه ۴۰۵ تن انواع کالاهای اساسی نمایشگاه تنظیم بازار کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از عرضه ۴۰۵ تن انواع کالاهای اساسی در ۱۲۰ غرفه نمایشگاه تنظیم بازار کرمانشاه خبر داد.

علی چاله چاله در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کرمانشاه جز اولین استان‌هایی در کشور بوده که با همکاری اتحادیه اصناف کرمانشاه به مدت ۱۲ روز نمایشگاه تنظیم بازار را با استقرار ۱۲۰ غرفه در پارک شاهد برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در استانداری کرمانشاه و تاکید استاندار کرمانشاه به منظور حذف واسطه‌ها و دلالان این نمایشگاه در فضایی شامل ۲ هزار و ۵۰۰ متر برپا شد و اقلام تنظیم بازار و تولیدات صنایع کشاورزی و تولیدات زنان روستایی در آن در دسترس شهروندان کرمانشاهی قرار گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: با همکاری اداره غله و تعاون روستایی و امور عشایری و اتحادیه دامداران موفق شدیم در نمایشگاه مذکور نزدیک به ۴۰۵ تن کالای اساسی شامل ۲۵۰ تن برنج هندی و تایلندی ،۲۵ تن شکر، ۲ تن مرغ گرم، چهار تن قند، نزدیک به ۱۸ تن گوشت گرم گوسفندی و گاوی و ۴۹ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد، روغن ۳۰ تن، تخم مرغ ۶ تن، رب ۲۰ تن و ماکارونی یک تن به همراه تولیدات صنایع کشاورزی و زنان روستایی را بدون واسطه در اختیار مراجعین قرار دهیم.

چاله چاله نمایشگاه تنظیم بازار کالاهای اساسی توسط جهاد کشاورزی استان کرمانشاه را امری مهم و بی سابقه برشمرد و گفت: تصمیم داریم از ۱۵ اسفند در مناطق مختلف شهر کرمانشاه کار توزیع کالاهای اساسی و گوشت قرمز را در غرفه‌های تدارک دیده شده به صورت ثابت ادامه دهیم که این مهم قطعاً در تنظیم بازار کالاهای اساسی و رضایت مندی شهروندان بسیار مؤثری خواهد بود.

وی در پایان از فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان کرمانشاه درخواست کرد همراه با شهر کرمانشاه برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاهای اساسی را در شهرستان‌ها نیز عملیاتی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080883

مهمترین اخبار ایران و جهان: