نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:26

ملت ما نشان داد قدرت آمریکا پوشالی است/ مردم ایران از آرمان‌های انقلاب دست نمی‌کشند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: شما روز شمار را برای شکست انقلاب اسلامی شروع کردید، به همین حرف‌ها دلخوش باشید، اما بدانید شما رو به سقوط و ملت ما رو به صعود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای صاحب الزمان(عج) این شهرستان ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به حماسه آفرینی روستا نشینان و عشایر کشور در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی، عنوان کرد: با وجود نقش آفرینی روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی اما حماسه‌های روستا نشینان و عشایر به درستی ضبط و ثبت نشده است.

وی با تقدیم ۷۶ شهیداز سوی مردم روستای صاحب الزمان شهرستان خرم‌آباد، اظهار کرد: همین انبوه شهدا در روستایی مانند صاحب الزمان نشان دهنده و سند نقش آفرینی روستا نشینان در به ثمر رساندن و پایداری انقلاب اسلامی است. روستاییان و عشایر ما نه تنها در جبهه جنگ بلکه در جبهه اقتصادی و در میدان تولید هم مثال زدنی هستند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی چهل و چهار ساله ملت ایران در برابر قدرت‌های شیطانی را حماسه قلمداد کرد و افزود: مردم ما با وجود سختی‌ها و برخلاف انقلاب‌های دیگر تفکر و آرمان خود را حفظ کردند و هرگز از مواضع خود عقب نشینی نکردند.

وی تصریح کرد: روستاهای ما پس از انقلاب نماد پیشرفت و آبادانی هستند، قبل از انقلاب روستاها محروم از جاده دسترسی، آب، برق و گاز بودند اما اکنون شاهد عمران و توسعه روستاهای کشور هستیم.

سردار نقدی بیان کرد: قبل از انقلاب ۹۰ درصد مواد غذایی ما وارداتی بود، اما اکنون ۹۰ درصد مواد غذایی ما در داخل تولید شده و حتی در این زمینه صادرات هم داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عشایر و روستاییان در جبهه اقتصادی حماسه آفریدند و ما مدیون آنها هستیم. عظمت روستاییان و عشایر ما در دنیا بی نظیر است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب نه تنها ایران بلکه کشورهای منطقه هم زیر چکمه آمریکا بودند، عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا در منطقه و کشور ما تعیین کننده بود، اما امروز کشورهای منطقه بدون نقش آفرینی ایران نمی‌توانند تصمیم گیری کنند و در مقابل استکبار بایستند.

سردار نقدی بیان کرد: گرچه راه سخت است، اما باید بدانیم پیشرفت و توسعه بدون زحمت بدست نمی‌آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران ثابت کرده با توطئه دشمنان از مسوولیت شانه خالی نمی‌کند، ادامه داد: ما امروز برای پیشرفت همه جانبه مهیا هستیم و دست از آرمان‌ها و ارزش‌ها برنمی‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های منطقه هم به دنبال انقلاب ما در حرکت هستند تا نابودی استکبار را ببینند.

سردار نقدی خطاب به دشمنان گفت: شما روز شمار را برای شکست انقلاب شروع کردید، به همین حرف‌ها دلخوش باشید، اما بدانید شما رو به سقوط و ملت ما رو به صعود است. امیدواریم شاهد آزادی ملت فلسطین باشیم و همین سلحشوران و عشایر با حضور رهبر انقلاب با برنو و تفنگ‌هایشان در بیت المقدس نماز بخوانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: روزی که انقلاب نشده بود همه از شنیدن اسم آمریکا قالب تهی می‌کردند اما شما (ملت ایران) جبروت آمریکا را در هم شکستید و نشان دادید آمریکا ببر کاغذی و قدرت پوشالی است و پشت این سر و صدا قدرتی نیست.

سردار نقدی گفت: حماسه شما، دشمن را در عرصه اقتصاد و سیاست رو به افول برده و امروز آمریکا راه در‌ رو‌ ندارد.

وی تاکید کرد: ما از این راه دست بر نمی‌داریم. همه اش برایمان پیروزی و پیشرفت بوده، البته که سختی و تلاطم هم دارد، اما ما سختی‌ را تحت رهبری بی نظیر به جان می‌خریم و از سر راه بر می داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب گفت: حضور امروز مردم ما در راهپیمایی، علامت میثاق با شهدا است، شهدا رفتند و آزادی، استقلال و امنیت را بر جای گذاشتند و ما راه آنها را ادامه می‌دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033283

مهمترین اخبار ایران و جهان: