نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 15:24

نیازمند همت بیشتر مراکز آموزشی در تنویر تاریخ انقلاب هستیم

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به تلاش های دشمنان در وارونه نشان دادن ثمرات انقلاب، گفت: نهادهای آمورشی و تبلیغاتی باید برای تنویر و روشن سازی ذهم جوانان همت بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ما به خاظر اقتضائات سنی نتوانسته‌اند ماهیت انقلاب اسلامی ایران و مباحث مرتبط با جنگ تحمیلی را درک و حس کنند و دشمن بر روی این اصل برنامه ریزی کرده است.

امام جمعه گرگان افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ابزارهای مختلف تبلیغی و رسانه‌هایی که در اختیار دارند، ماهیت و تاریخ انقلاب را تحریف کرده اما مدیران ما باید هوشیار باشند و در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش، مراکز پرورشی و تبلیغی و دانشگاه‌ها باید جوانان را با تاریخ گذشته نظام جمهوری اسلامی آشنا کنند و اجازه ندهند مباحث وارونه جلوه داده شود.

نورمفیدی گفت: اگر شرایط کشور در دوران پیش از انقلاب و مشقت‌ها و مشکلات مردم بازگو شود، جوانان ما اسیر اوهام و فرافکنی دشمن نمی‌شوند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: گفت: شاید مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال نسل جوان در کشور وجود داشته باشد که قابل کتمان نیست اما ما روی پای خود ایستاده‌ایم و به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم نباید از بیان موفقیت‌ها غفلت کنیم.

وی بیان کرد: این بی‌انصافی است که بخواهیم پیشرفت‌ها را نادیده بگیریم و بگذاریم دشمن مدام نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016939

مهمترین اخبار ایران و جهان: