نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 15:30

آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آر تی در محدوده بزرگراه امام علی (ع)

شهردار منطقه ۸ تهران از آغاز عملیات احداث و راه‌اندازی احداث ایستگاه بی آر تی فدک در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی از آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آر تی فدک در بزرگراه امام علی (ع) (شمال به جنوب) در محدوده کوچه همسایگان خبر داد و گفت: یکی از مشکلات شهروندان در محله فدک نبود ایستگاه بی آر تی بود و شهروندان محله برای دسترسی به ایستگاه بی آر تی مجبور بودند مسافت بسیار زیادی را حد فاصل بین دو ایستگاه سبلان و فرجام طی کنند.

شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به قرارگیری این ایستگاه در مسیر خط ۹ سامانه تندرو اتوبوس‌های شهری ادامه داد: خط ۹ سامانه اتوبوس تندرو تهران یکی از طولانی‌تری خطوط بی آر تی است که شمال تهران را به جنوب متصل و تعداد زیادی از مسافران را روزانه جابجا می‌کند.

وی گفت: در بازدیدهای میدانی از محلات و گفت و گو با شهروندان در مساجد و محلات یکی از مطالبات شهری در محله فدک، رفع معضل چند ساله شهروندان در این موضوع بود که با پیگیری و بررسی کارشناسان حوزه حمل و نقل ترافیک و ترافیک، موانع مرتفع و هماهنگی‌های لازم جهت احداث این ایستگاه از سوی منطقه انجام شد.

تنهایی از آغاز عملیات احداث این ایستگاه از آذرماه خبر داد و افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده عملیات عمرانی این ایستگاه تا سال جاری به پایان خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 965539

مهمترین اخبار ایران و جهان: