نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 20:34

مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور به کار خود خاتمه داد

اردبیل- رئیس هیئت نجات غریق استان اردبیل گفت: مسابقات نجات غریق شمالغرب کشوربا شرکت ۱۶ ورزشکار به میزبانی استان اردبیل به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین طوری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور با شرکت ۱۶ ورزشکار به میزبانی استان اردبیل به کار خود خاتمه داد.

وی افزود: این مسابقات به‌مناسبت گرامیداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور ورزشکارانی از استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و زنجان در استخر مجموعه ورزشی ایثار اردبیل برگزار شد.

رئیس هیئت نجات غریق استان اردبیل بیان کرد: شنای ۴ در ۲۵ متر با مانع، شنای ۴ در ۲۵ متر همراه با حمل آدمک و پرتاب طناب از جمله آیتم‌های بخش گروهی این دوره از مسابقات بود.

طوری افزود: شنای ۲۰۰ متر با مانع، شنای ۱۰۰ متر همراه با حمل آدمک با پای غواصی، شنای ۵۰ متر همراه با حمل آدمک بدون پای غواصی، شنای ۵۰ متر همراه با حمل آدمک با پای غواصی و تیوپ نجات نیز از آیتم‌های بخش انفرادی این دوره از مسابقات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات تیم آذربایجان‌شرقی مقام اول و تیم‌های زنجان، اردبیل و آذربایجان‌غربی مقام‌های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 948539

مهمترین اخبار ایران و جهان: