نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 10:49

مستند اجتماعی «هیچ‌کس منتظرت نیست» در کرمانشاه اکران می‌شود

کرمانشاه- مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: مستند اجتماعی «هیچ‌کس منتظرت نیست» در سینماهای کرمانشاه اکران می‌شود.

جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مستند اجتماعی «هیچ‌کس منتظرت نیست» محصول مرکز مستند سوره ساخته محسن اسلام‌زاده از ۱۹ دی ماه به مدت یک هفته در پردیس سینما آزادی کرمانشاه اکران می‌شود.

وی افزود: این مستند که پخش آن برعهده دفتر پخش «رویش» مؤسسه بهمن‌سبز است در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۷ و ۱۸ دی ماه در برخی از اماکن و مراکز استان کرمانشاه اکران و پس از برگزاری افتتاحیه به مدت یک هفته در پردیس سینما آزادی کرمانشاه نمایش داده می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: افتتاحیه «هیچ‌کس منتظرت نیست» روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه ساعت ۱۶ در پردیس سینما آزادی کرمانشاه با حضور عوامل مستند برگزار می‌شود.

کنجوری بیان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره اکران این مستند در کرمانشاه می‌توانند با شماره تلفن ۰۸۳۳۷۴۲۵۰۳۶ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: این اثر همچنین از ۱۰ دی‌ماه در پردیس سینما بهمن شهر تهران روی پرده رفته است و اکران آن در پایتخت ادامه دارد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: مستند اجتماعی «هیچکس منتظرت نیست» علاوه بر پرداختن به مصائب زنان آسیب‌دیده، چالش‌های حاشیه‌نشینی و خیابان زیستی را در نسبت با سوژه اصلی خود تعریف می‌کند و به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و ترک‌کرده‌های اعتیاد و معرفی الگوهای درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد.

کنجوری اضافه کرد: این مستند سینمایی پیش از این در چهلمین جشنواره فیلم فجر و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» حضور یافته بود که موفق به کسب جایزه ویژه بهترین فیلم مستند از نگاه داوران ناجی هنر در بخش ملی جشنواره «سینما حقیقت» شد و همچنین در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه مستندهای بلند هجدهمین دوره جشنواره «سینمای مسلمان کازان» به نمایش درآمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 954183

مهمترین اخبار ایران و جهان: