نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 21:56

۹ دی نماد پیوند عمیق امت و ولایت است

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه ۹ دی نماد پیوند عمیق امت و ولایت است، گفت: حرکت خودجوش نهم دی توسط مردم بار دیگر فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا شامگاه پنجشنبه در نشست بصیرتی و جهاد تبیین در آستانه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت به میزبانی نمازخانه اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان، ۹ دی را روز میثاق با آرمان‌های انقلاب دانست و تاکید کرد: بصیرت و جهاد تبیین دو کلید واژه این روز هستند.

وی با بیان اینکه ۹ دی نماد پیوند عمیق امت و ولایت است، گفت: خودجوش نهم دی توسط مردم بار دیگر فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه روز ۹ دی ماه روز به پا خاستن و آشکار شدن خشم مردم ایران زمین در برابر حرمت‌شکنی و اهانت عده‌ای غافل و فتنه‌گر به مقدسات در روز عاشورای حسینی است، گفت: ملت ایران اسلامی بار دیگر در این روز به دشمنان سیلی محکمی خواهند زد.

شریفی نیا ۹ دی را روز نه گفتن به فتنه‌گران و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام دانست و تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای تبیین اهمیت حماسه ۹ دی باید بهره گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 942939

مهمترین اخبار ایران و جهان: