نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 11:51

6 سرمایه‌گذار خصوصی در سمنان نیروگاه خورشیدی می‌سازند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: 6 سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این استان نیروگاه خورشیدی می‌سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان صبح امروز در آیین تجلیل از کارکنان جانباز شرکت برق منطقه‌ای سمنان، با قدردانی از حمایت‌های مسؤولان و نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از فعالیت‌های صنعت برق استان اظهار کرد: شرکت برق منطقه‌ای سمنان در استان پهناور سمنان با تأمین و ایجاد زیرساخت‌های مناسب وظیفه تأمین پایدار انرژی الکتریکی و همچنین تبادل انرژی به استان‌های هم‌جوار را به عهده دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به بهره‌برداری از 30 پروژه این شرکت در دولت سیزدهم بیان کرد: در طول خدمت‌گزاری دولت سیزدهم، معادل دو هزار و 950 میلیارد ریال پروژه صنعت برق در بخش انتقال و پست‌های فوق توزیع مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با توجه به شرایط اقلیمی استان و زمینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته توسط سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، مناقصه انتخاب سرمایه‌گذار در دو مرحله انجام شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان تصریح کرد: 6 سرمایه‌گذار بخش خصوصی در هشت ساختگاه استان به‌منظور احداث نیروگاه خورشیدی به میزان 100 مگاوات انتخاب شد و فرآیند واگذاری زمین به آنها در دست اقدام است.

وفایی توجه به ایثارگران و جانبازان و پیگیری مطالبات قانونی آنان را از اولویت‌های امور ایثارگران شرکت دانست و بیان کرد: درصد قابل‌توجهی از مدیران این شرکت را ایثارگران و جانبازان تشکیل می‌دهند.

در ادامه، از 24 تن از جانبازان و فرزندان همکار از جانبازان با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066223

مهمترین اخبار ایران و جهان: