نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 19:58

۱.۵ تن چوب قاچاق درخت تاغ در نردین میامی کشف شد

میامی- فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه تمامی محورهای این شهرستان در کنترل پلیس قرار دارد، گفت: ۱.۵ تن چوب قاچاق درخت تاغ در نردین میامی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عجم غروب سه شنبه در حاشیه بازدید از بخش کالپوش میامی ضمن بیان اینکه آسیب به حوزه منابع طبیعی و محیط زیست تبعات مخربی در آینده برای منطقه خواهد داشت، بیان کرد: یکی از اقدامات پلیس حفاظت از متعلقات عمومی است لذا با هر گونه مصادیق قطع یا قاچاق چوب به طور ویژه برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه وجود خودرو نیسان آبی رنگ که روی آن چادر کشیده بود ظن مأموران پاسگاه انتظامی نردین را برانگیخت، افزود: مأموران به این خودرو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه طی بازرسی از این خودرو مشخص شد که نیسان حاوی چوب قاچاق تاغ است، ابراز داشت: این محموله یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب تاغ را شامل می‌شود.

عجم ضمن بیان اینکه با محرز شدن قاچاق چوب خودرو توقیف و راننده دستگیر شد، در ادامه تصریح کرد: پرونده این فرد تشکیل و برای بررسی بیشتر به پاسگاه انتظامی انتقال یافت.

وی اضافه کرد: ارزش چوب‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شودکه باید گفت آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی در طبیعت قابل جبران نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1049167

مهمترین اخبار ایران و جهان: