نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 16:17

اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های مؤثر جهاد تبیین است

اهواز - مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه باغملک گفت: اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های مؤثر جهاد تبیین و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سبحان میرسالاری ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزان باغملک تأکید کرد: دانش آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، با روایتگری از سال‌های پرافتخار جهاد، شهادت و جان‌فشانی در راه حفظ انقلاب اسلامی، انس و الفت بیشتری با آرمان‌های والای شهدا پیدا می‌کنند.

وی، راهیان نور را یکی از مؤثرترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم طراحی شده از سوی دشمنان دانست و افزود: کاروان‌های راهیان نور، پیام‌رسانان و انتقال‌دهندگان واقعی ارزش‌های ۸ سال دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب هستند و ما باید فرهنگ جبهه و دفاع مقدس را به نسل‌های حال و آینده منتقل و انقلاب را در برابر جنگ نرم دشمن ایمن کنیم.

حجت الاسلام میرسالاری افزود: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد فرهنگ‌ساز در کشور است و برگزاری اردوهای راهیان نور مصداق بارز تحقق شعار رهبری است و هیچ نهادی مانند آموزش‌وپرورش نمی‌تواند در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مؤثر باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه باغملک ادامه داد: در این اردو دانش آموزان دختر شهرستان باغملک از مناطق عملیاتی معراج شهدای اهواز، شهدای هویزه، یادمان اروند و شلمچه بازدید کردند.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور در گام دوم انقلاب یکی از روش‌های مؤثر جهاد تبیین و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف و آرمان‌های والای شهدا و ایثارگران است که می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های ماندگار و هویت‌ساز را به نسل‌های نوجوان و جوان معرفی کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1079423

مهمترین اخبار ایران و جهان: