نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 11:34

فرماندار فردیس: دستگاه‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا برنامه ریزی کنند

فرماندار فردیس گفت: ضربه زدن به تولید و اشتغال مهم‌ترین آسیب ناشی از وجود کالای قاچاق در بازار است و مدیران دستگاه ‌های متولی باید برای کاهش مشکلات این معضل اقتصادی برنامه ریزی داشته‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس،  خداداد کاشفی، فرماندار فردیس در نشستی با رئیس کمیسیون  مبارزه با کالای قاچاق استان البرز،  قاچاق کالا را یک معضل اقتصادی دانست و ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دستگاه ها در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، خاطر نشان کرد: سهل‌انگاری دستگاه‌های متولی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا  به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به آسیب‌های اقتصادی  ناشی از خرید و مصرف کالاهای قاچاق، گفت: ضربه زدن به تولید و اشتغالزایی مهم‌ترین آسیب این بخش  است. مصرف کالای قاچاق علاوه بر هدر رفت سرمایه‌های اقتصادی نظام، آسیب‌های اجتماعی هم  به دنبال خواهد‌داشت.

فرماندار فردیس بر  ضرورت فرهنگسازی در حوزه کالای قاچاق تاکید کرد و افزود: به منظور کمک به رونق تولید، آگاهی‌بخشی و  اطلاع‌رسانی مستمر در جامعه در مورد خرید و مصرف کالاهای قاچاق ضروری است. 

وی جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار  را یکی از راه‌های امیدآفرینی برای تولیدکنندگان ذکر کرد و یادآور شد:  رونق تولید، افزایش  اشتغال را در پی خواهد داشت  و  موجب دلگرمی  کارآفرین و کارگر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024323

مهمترین اخبار ایران و جهان: