نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 19:16

پروژه شهیدان کریمی، بخشی از پازل بزرگ توسعه غرب زنجان است

استاندار زنجان اجرای تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان کریمی را بخشی از پازل بزرگ توسعه غرب زنجان دانست و گفت: این پروژه‌ها برای ایجاد تعادل در شرق و غرب زنجان طراحی و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در آیین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان کریمی، اجرای این پروژه را بخشی از پازل بزرگ توسعه غرب زنجان دانست و اظهار کرد: این پروژه‌ها برای ایجاد تعادل در شرق و غرب زنجان طراحی و اجرا می شود.

استاندار زنجان به طرح‌های توسعه‌ای مانند توسعه شهرک شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، اجرای طرح‌های مسکن ملی در غرب زنجان اشاره و تصریح کرد: در بخشی از این منطقه هم کمربندی جدید ایجاد خواهد شد که بخشی از گره‌های ترافیکی موجود را حل می‌کند.

وی تاکید کرد: اجرای طرح‌های توسعه‌ای تکمیل کننده پازل توسعه استان از جمله غرب استان خواهد بود.

افشارچی با تقدیر از شورا و شهرداری برای اجرای پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان کریمی ادامه داد: مدیریت شهری زنجان پروژه شهر هوشمند را هم تسریع کند، چرا که عملکرد آن برای توسعه شهر کمتر از پروژه‌های عمرانی نخواهد بود.

وی بر لزوم ساماندهی زنجانرود تاکید و ابراز امیدواری کرد، توسعه شهر زنجان هر چه زودتر رونق گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نخستین اقدام جوانان بعد از انقلاب برای اجرای پروژه‌های بزرگ بود، گفت: آزادسازی خرمشهر اقدامی استاندارد در مدل بسیار بالا بود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236367

مهمترین اخبار ایران و جهان: