نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 19:37

امکان کار اثربخش بدون روحیه جهادی وجود ندارد

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حضور فعال گروه‌های جهادی در همه عرصه‌ها جای تقدیر دارد، گفت: امکان کار اثربخش بدون روحیه جهادی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر دوشنبه در دیدار با گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری، فعالیت گروه‌های جهادی را قابل ستایش دانست و گفت: هم حضور و هم نفس گرم و هم گزارش امیدبخش شما برای من خیلی زیبا بود که حاکی از امیدی است که در شما وجود دارد.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد خطاب به جهادگران حاضر در مراسم، اظهار کرد: با سرزندگی و شوق در عرصه هستید و خستگی هم در شما هیچ وقت راه پیدا نکرده و نخواهد کرد.

وی ادامه داد: شما هیچ وقت سرخورده نشده و هیچ وقت هم نخواهید شد و علی رغم نازیبایی‌هایی که در بعضی جاها می‌بینید و سختی‌هایی که با آن مواجه هستید و اموری که واقعاً دل را به درد می‌آورد، هیچکدام در شما سردی و سستی ایجاد نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: با توجه به انگیزه قوی که در گروه‌های جهادی وجود دارد، هیچ چیز نمی‌تواند در آنها سستی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، جای جای این استان را جای کار و فعالیت جهادی دانست و با اشاره به محرومیت‌های زیاد در عرصه‌های جاده‌ای، آب شرب، صعب العبور بودن روستاها، مشکلات بهداشتی و فرهنگی و زیرساخت‌های آنها، اظهار کرد: حضور فعال گروه‌های جهادی در همه این عرصه‌ها جای تقدیر دارد و برگ برنده و بالندگی شما است.

وی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به انتظارات گروه‌های جهادی، تکیه آنها بر امکانات محلی و کمک‌های خیران را توصیه کرد و با اشاره به روند فعالیت و خدمات شایان توجه جهاد سازندگی در اوایل پیروزی انقلاب با ابزار اولیه در نقاط مختلف محروم کشور، گفت: باید در خدمت مردم باشیم و برای آنها رفاه ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امکان کار اثربخش بدون روحیه جهادی وجود ندارد.

وی کار فرهنگی در مدارس با همت گروه‌های جهادی را بسیار مهم دانست و خواستار ادامه این فعالیت‌ها به صورت تشکلی و منسجم شد و در پایان بر گسترش روحیه جهادی و فکر و فرهنگ جهادی در جامعه بخصوص مدارس تأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1198467

مهمترین اخبار ایران و جهان: