نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 17:24

مراجعه ۱۴ هزار زوج اردبیلی برای درمان ناباروری

اردبیل-- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل گفت: سال گذشته حدود ۱۴ هزار زوج اردبیلی برای درمان ناباروری به مرکز ناباروری ریحانه مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین نسیمی دوست بعدازظهر دوشنبه در بازدید از مرکز درمان ناباروری اردبیل به مناسبت هفته حمایت از جوانی جمعیت اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۴ هزار زوج اردبیلی برای درمان ناباروری به این مرکز مراجعه کردند که از ۹۲ مورد انتقال جنین موفق ۳۸ نوزاد متولد شد.

وی با اشاره به افزایش مراجعه زوج‌ها به این مرکز درمان نسبت به سال‌های گذشته افزود: درصد درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری وابسته به این دانشگاه، حدود ۱۷ درصد ثبت شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و طی سال‌های گذشته روند تکاملی خود را گذرانده و اکنون به یکی از مراکز پیشرفته درمان ناباروری در کشور تبدیل شده است.

نسیمی دوست با بیان اینکه همه فعالیت‌ها و خدمات مرکز زیرپوشش بیمه است، گفت: تمام خدماتی که یک زوج نابارور برای تشخیص و درمان نیاز دارند در این مرکز ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد ریال تخفیف در هزینه‌ها به مراجعه‌کنندگان در این مرکز ارائه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214123

مهمترین اخبار ایران و جهان: