نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 12:43

احتمال برچیده شدن آبشار مصنوعی ناهارخوران وجود دارد

شهردار گرگان از به پایان رسیدن قرارداد منابع طبیعی و شهرداری در آبشار مصنوعی ناهارخوران خبرداد و گفت: شرایط جدیدی بر این پروژه حاکم شده و مدیران منابع طبیعی آبشار صخره‌ای را ناهمگن با فضا و ساختار ناهارخوران می‌دانند.

سید محمدرضا سیدالنگی در دیدار با تحریریه خبرگزاری فارس گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهارکرد: قرارداد ما در آبشار صخره‌ای ناهارخوران با منابع طبیعی به پایان رسید و در تاریخ بیستم اردیبهشت قرارداد جدیدی با آنها بستیم.

شهردار گرگان با بیان اینکه ما بهره‌بردار موقت آن فضا و مکان هستیم و باید رضایت مالک را جلب کنیم، افزود: شرایط جدیدی بر این پروژه حاکم شده و مدیران منابع طبیعی آبشار صخره‌ای را قبول ندارند و آن را ناهمگن با فضا و ساختار ناهارخوران می‌دانند.

وی با تأکید بر این‌که ما باید رضایت مالک را جلب کنیم، گفت: در فضای آبشار سه طبقه کافی شاپ رستوران دیده شده بود که تاکنون از این فضاها استفاده نشده است.

سیدالنگی با بیان این‌که باید از این فضا دو منظوره استفاده کرد، ادامه داد: تاکنون چند سرمایه‌گذار پایه کار آمده‌اند تا مرمت و بازسازی آن در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار گرگان ادامه داد: آبشار صخره ناهارخوران حدود هفت سال در آن مکان ساخته شده و اینکه این فضا سیما و چشم انداز برداشته شود وجهه خوبی نخواهد داشت و مرمت راه‌اندازی مجدد آن مطالبه مردمی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رسانه می‌تواند نقش اثرگذاری در توسعه شهرها داشته باشد و در کنار نقدها راهکارهای سازنده ارائه دهد.

سیدالنگی بیان کرد:  بسیاری از پروژه‌های گرگان نیازمند سرمایه‌گذار بوده تا بتوانیم آنها را به اتمام برسانیم.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435523

مهمترین اخبار ایران و جهان: