نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 15:13

حمله تروریستی به شاهچراغ نشان از عمق دشمنی جریان تکفیری است

زاهدان- سرطایفه ایل سیاهانی در سیستان و بلوچستان گفت: حمله تروریستی به حرم احمد ابن موسی علیه‌السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان را علیه مقدسات اسلامی نشان داد.

سردار حاجی احمدرضا سیاهانی در گفتگو با و با خبرنگار مهر، ضمن محکوم‌کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در شیراز، اظهار کرد: این جنایت هولناک نشان داد که دشمنان ما برای دستیابی به اهداف شوم خود حاضرند پلیدترین کارها را همچون به رگبار بستن زائرین بی‌دفاع حرم مطهر احمد ابن موسی علیه‌السلام انجام دهند تا عزت، اقتدار و امنیت ایران را زیر سوال ببرند.

وی با محکومیت شدید این جنایت بزدلانه به حامیان و طرفداران پشت‌صحنه آن، افزود: ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران توطئه اخیر دشمن را همچون گذشته خنثی کرده و عاملین این جنایت را به سزای اعمال ننگین خود خواهند رساند.

سر طایفه ایل سیاهانی در سیستان و بلوچستان از مقامات امنیتی خواهان پیگیری دقیق، برخورد قاطع و دستگیری عاملان این حادثه تروریستی شد.

این سر طایفه تأکید کرد: حادثه تأسف‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم احمد ابن موسی علیه‌السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان را علیه مقدسات اسلامی نشان داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441923

مهمترین اخبار ایران و جهان: