نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 13:13

استقلال چطور می‌تواند عقب افتادگی در نقل و انتقالات را جبران کند؟

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در سخت‌ترین شرایط هم باید دنبال قهرمانی باشد گفت: بی ثباتی مدیریت و رفت و آمدهای پرتعداد وضعیت نامناسبی را برای این تیم به وجود آورده است.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال گفت: شاهد یکی از عجیب ترین فصل برای استقلال خواهیم بود. تیمی که همیشه در فصل نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشت امسال نتوانست بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد، اگرچه بعد از مدتها چند بازیکن جذب استقلال شدند اما نکونام به خواسته اش نرسید وبازیکنانی که مد نظر او قرار داشتند به تیم‌های دیگر پیوستند.

وی ادامه داد: مشکلات استقلال فقط به جذب بازیکن خلاصه نمی شد ، این تیم حتی نتوانست مربی بدنساز مورد نظر نکونام را جذب کند و بطور حتم نبود بدنساز در آینده برای استقلال مشکل ساز خواهد شد ضمن اینکه نکونام حتی نتوانست دستیار تمرین دهنده خارجی هم به کادر خود اضافه کند و این اتفاقات عجیب برای استقلال نشان میدهد که این تیم روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نکونام با کوهی از مشکلات دست به گریبان است و باید هم کارهای فنی را انجام بدهد، هم بدنبال جذب بازیکن باشد و هم حاشیه ها را از تیم دور کند بنابراین به حمایت مدیران استقلال نیاز دارد تا بتواند کار را با آرامش و به دور از حاشیه انجام دهد.

همدانی خاطر نشان کرد: استقلال یک تیم بزرگ است و حتی در سخت ترین شرایط هم یکی از مدعیان قهرمانی است و هواداران از این تیم انتظار دارند نتایج خوبی را کسب کند البته طرفداران استقلال شرایط این فصل را بخوبی درک می‌کنند و میدانند که تیم با چه شرایطی آماده شروع لیگ بیست و سوم می‌شود

کارشناس فوتبال در خصوص نگرانی هواداران هم گفت: طرفداران استقلال همیشه در فصل نقل و انتقالات فشار زیادی را تحمل می‌کنند البته این فصل بیشتر از گذشته نگران وضعیت تیمشان هستند، در حالی که همه تیم‌های مدعی یارگیری مناسب داشته و اردوی پیش فصل خود را هم برگزار کردند این موضوع بر نگرانی‌های هواداران اضافه کرده و میدانند که رقابت سختی در لیگ برای استقلال وجود دارد بنابراین با تمام این سختی ها از تیمشان حمایت می‌کنند، آنها در این مدت تمام قد از نکونام حمایت کردند و اجازه ندادند که برخی ها اجازه پیدا کنند تا به تیم ضربه بزنند و تیم را بیشتر از این دچار حاشیه کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: استقلال در حال حاضر نیاز به وحدت و همدلی دارد. همه علاقمندان به استقلال از مدیران، بازیکنان، کادر فنی، هواداران و پیشکسوتان باید کنار هم باشند. شاید تیم در دو سه هفته ابتدایی به هماهنگی کامل نرسد و نتواند بازیهای خوبی ارایه کند که آنهم طبیعی است و این وظیفه هواداران است تا یکدل و یکپارچه از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنند تا تیم به هماهنگی تیمی دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال عملکرد جواد نکونام را در این شرایط سخت ستود و گفت: او در سخت ترین شرایط به استقلال آمد، شاید اگر کسی بجز نکونام بود یا قبول نمی‌کرد یا این شرایط سخت را می‌دید استعفا می‌داد اما نکونام این کار را نکرد و بارها تاکید کرد بخاطر هواداران می‌ماند و بر روی حرفش هم ماند و هواداران هم او را تنها نگذاشتند ، مدیران استقلال باید این اتفاق را قدر بدانند و تمام تلاش خود را به کار ببندند تا آبی پوشان بتوانند شروع موفقی در لیگ داشته باشند.

وی در خصوص تخفیف برخی بازیکنان در خصوص قراردادشان گفت: از بازیکنان فهیم و متعصب استقلال چنین انتظاری می‌رفت آنها نشان دادند که عشق به هوادار و پیراهن باارزش تر از پول است و این وحدت و همدلی می‌تواند یک استقلال متحد را روانه لیگ کرده تا شاهد موفقیت استقلال در لیگ برتر باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394923

مهمترین اخبار ایران و جهان: