نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 08:12

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال کمک‌هزینه درمان به بیماران خاص چهارمحال و بختیاری

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک‌هزینه در قالب مصارف دارویی، پارا کلینیکی، ویزیت بیماران و توان‌بخشی آن‌ها از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی به بیماران خاص پرداخت شده است.

محسن آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به تعهد داده شده در خصوص دایرشدن کلینیک تخصصی سطح۲ ناباروری در شهرستان لردگان گفت: مرکز ناباوری سطح ۲ واقع در بیمارستان شهدای لردگان از آذرماه سال گذشته شروع به فعالیت کرده است و متخصصان زنان و ارولوژی در این مرکز به ارائه خدمت مشغول هستند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: ارائه خدمت در این مرکز نوعی شناسایی بیماران با مشکلات ناباروری است، اقدامات اولیه در این مرکز انجام می‌شود و در صورت قابل حل بودن آن اقداماتی در قالب آزمایشات سونوگرافی و مشاوره در این مرکز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در صورت نیاز به خدمات تخصصی افراد به مرکز سطح سه شهرکرد ارجاع داده می‌شوند، همچنین در آینده نزدیک تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستان شهدای لردگان و میزان کیفیت خدمات آن ارتقا داده می‌شود.

آقایی با اشاره به ارائه کمک‌هزینه به بیماران خاص بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک‌هزینه به بیماران خاص در قالب مصارف دارویی، پاراکلینیکی، ویزیت بیماران و توان‌بخشی آن‌ها از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده شده است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال از سوی معاونت غذا و دارو، ۱۸۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های دولتی، خصوصی و بیمارستانی صورت گرفته است.

وی در پایان با اشاره به ۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازدید مشترک بازرسان علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۴ مورد بازدید از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی استان صورت گرفت که سه مورد تخلف و قاچاق به مراجع ذی‌صلاح گزارش شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417367

مهمترین اخبار ایران و جهان: