نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 08:42

استاندار آذربایجان غربی: اولویت دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم است

استاندار آذربایجان غربی با اعلام اینکه اولویت دولت سیزدهم حل مشکلات مردم است، گفت: امروز با عزم جدی به دنبال رفع مشکلات مردم در شهرستان های مختلف استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی به بوکان، با تاکید بر هم افزایی و تعامل برای پیشبرد اولویت ها و رفع چالش های پیش روی مردم، افزود: حل مسائل مردم در سایه اراده و انگیزه جدی مسئولان ممکن بوده و دلسوزانه باید دلایل رنجش مردم رفع شود. 

وی همچنین با بیان اینکه بن بستی در مسیر خدمت رسانی به مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با تدبیر مسئولان و حمایت دولت سیزدهم، شاهد افزایش اعتبارات در سال گذشته و سال جاری بودیم که به شتاب دهی توسعه آذربایجان غربی کمک شایانی کرده است. 

استاندار آذربایجان غربی از شناسایی اولویت های توسعه شهرستان های استان نیز خبر داده و افزود: با جذب اعتبارات ملی برای اتمام پروژه های نیمه تمام، شاهد تکمیل یک هزار و ۵۶۰ پروژه نیمه تمام آذربایجان غربی در سال گذشته بودیم. 

معتمدیان همچنین به رویکرد دولت سیزدهم در زمینه تمرکززدایی اشاره کرده و یادآور شد: اکنون اختیارات مسئولان برای جذب و اختصاص اعتبارات برای طرح های مختلف افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر تعیین تکلیف بافت فرسوده شهرهای مختلف استان، افزود: نقشه راه سکونت‌گاه‌های غیررسمی شهرهای مختلف آذربایجان غربی در ستاد بازآفرینی تهیه شده و با فعال شدن ستاد بازآفرینی شهری، مشکلات این سکونت‌گاه‌ها در زمینه های بهداشتی، آموزشی و دستگاه‌های خدمات رسان به صورت میدانی بررسی شود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف زمینه حضور و جذب سرمایه گذاران را فراهم کنند، تصریح کرد: استعلام دستگاه‌های مختلف باید در کمترین زمان ممکن اخذ شود و دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1419123

مهمترین اخبار ایران و جهان: