نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 17:02

فرخ‌نژاد «دموکراسی تو روز روشن» را معنا کرد/«مردن به وقت آذر!»

حمید فرخ‌نژاد درحالی رسانه‌ها از شبکه‌ها و رسانه‌های فارسی زبان معاند تمجید می‌کند که آن‌ها در این ایام از هیچ دروغی دریغ نکردند و نسخه تجزیه ایران را هم تجویز کردند.

از شایعه تا واقعیت: حمید فرخ‌نژاد بازیگر ایرانی که آخرین بازی خود را در نقش یک مامور امنیتی ایفا کرد و پس از دریافت دستمزد میلیاردی اش از کشور خارج شد، مطالب توهین آمیزی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

وی که پیشتر در یک گفت‌وگوی ویدئویی گفته بود «۸۰ میلیون ایرانی مهم نیستن و می‌خوام اصلا نباشن، اگر خم به ابروی بچه‌م بیاد» در اینستاگرامش در یک اقدام دیکتاتور مآبانه که صدای اهالی سینما و حتی همکاران خود در آخرین سریالش را هم درآورد، توهین هایی به مسئولان ارشد کشور کرد.

 

 

علاوه بر این توهین‌ها، فرخ‌نژاد با انتشار پست دیگری در اینستاگرامش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان را رهبران این جنبش معرفی کرده و از خبرنگاران شجاع! این رسانه ها تقدیر و تشکر کرد. رسانه هایی که علناً حمایت خود از تجزیه طلبی ایران را در دستور کار خود قرار دادند.

 

ماه گذشته بود که صوت «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی بی سی منتشر شد و  وی پرده از برنامه تجزیه طلبانه این شبکه ها برداشت. وی در این گفت‌وگوی لو رفته تاکید کرد که هدف پشت پرده آشوب طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است! او مشخصاً خبر داد به رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده که فقط با رهبران احزاب (تجزیه طلب) گفت‌وگو و به آنها تریبون داده شود!


گفت وگوهای اینترنشنال با سران تجزیه طلب

 

همچنین درحالی این بازیگر  «جهت‌دهی» و «آگاهی رسانی»  خبرنگاران را می ستاید که  بررسی عملکرد ۵ رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من و تو و صفحات مجازی آنها در ۴۶ روز (۲۳ شهریور تا ۹ آبان) نشان داد که آن‌ها مجموعا ۳۸۰۰۳ دروغ درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند(اینجا را بخوانید).

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 916167

مهمترین اخبار ایران و جهان: