نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 12:44

پارکینگ ویژه ماشین‌آلات سنگین در اردبیل ایجاد می‌شود/ سامان‌دهی ورودی‌های شهر اردبیل در دستور کار است

شهردار اردبیل گفت: با مشارکت بخش خصوصی، به‌‌زودی عملیات اجرایی ایجاد پارکینگ ویژه خودروهای سنگین در اردبیل آغاز می‌شود.

محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با مشارکت بخش خصوصی، به‌‌زودی عملیات اجرایی ایجاد پارکینگ ویژه خودروهای سنگین در ورودی شهر اردبیل از طرف آستارا آغاز می‌شود. 

وی با اشاره به لزوم احداث پارکینگ ویژه خودروهای سنگین به‌منظور روان‌سازی ترافیک و رفع گلایه‌های همشهریان، افزود: با ایجاد پارکینگ مذکور، در کنار رفع مشکل توقف خودروهای سنگین در معابر شهری، از ایجاد آلودگی صوتی، تخریب آسفالت و جداول معابر و آسیب رساندن به سیمای عمومی شهر جلوگیری خواهد شد. 

شهردار اردبیل بیان کرد: تلاش می‌کنیم جهت رفاه حال رانندگان و شهروندان، پارکینگ خودروهای سنگین را در هر ۴ ورودی شهر اردبیل احداث کنیم و احداث پارکینگ در ورودی شهر از طرف آستارا، زمینه‌‌ای برای ایجاد پارکینگ در سایر ورودی‌ها نیز خواهد بود‌.

سامان‌دهی ۲ ورودی اصلی شهر اردبیل به‌زودی آغاز می‌شود

صفری با بیان این‌که سامان‌دهی و بهسازی ورودی شهر اردبیل از تمامی محورها باید در اسرع وقت صورت گیرد، ادامه داد: عملیات اجرایی سامان‌دهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت مغان، حدفاصل امام‌زاده سیدصدرالدین(ع) تا وحدت و ورودی از طرف آستارا حدفاصل پل شهیدسردار سلیمانی تا میدان فاطمیون به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که اقدامات مختلف خدماتی و عمرانی به‌صورت ویژه و متناسب با بافت منطقه‌ای انجام می‌شود، گفت: زیباسازی و توسعه فضای سبز و همچنین رنگ‌آمیزی و نوسازی جداول، کاشت درخت، گل و گیاه و تأمین روشنایی مطلوب و نصب اِلمان‌های مناسب با فرهنگ و تاریخ اردبیل در میدان‌ها، از دیگر اقدامات در این زمینه خواهد بود. 

شهردار اردبیل تصریح کرد: طرح سامان‌دهی ۲ ورودی دیگر شهر اردبیل از سمت سرچم و تبریز نیز آماده است که بعد از تصویب وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 919723

مهمترین اخبار ایران و جهان: