نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 17:12

دشمنان با دروغ بزرگ هیتلری در جامعه ناامیدی ایجاد می کنند

امام جمعه اردستان گفت: دشمن در بین مردم با دروغ سازی و به تعبیر سیاسیون با دروغ هیتلری اقدام به انجام برخی کارها و ناامیدی می‌کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان، در خطبه‌های نمازجمعه ضمن اشاره به ویژگی‌های انسان با حیا اظهار داشت: انسان با حیا از انجام کار زشت و قبیح خودداری می‌کنداز خلاف روی گردان و از سرپیچی از فرمان خدا شرمسار است.

وی با اشاره به شروع دهه دوم فاطمیه افزود:وظیفه ماست که هر دو دهه فاطمیه را گرامی بداریم و از کسانی که در ایام و برگزاری مراسم‌های عزاداری خانگی و دیگر برنامه‌ها و هیئت‌ها جلودار هستند قدردانی می شود.

دهشیری زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) را مصداق خانواده خوب دانست و تصریح کرد: در مسئله خانواده می‌توان از زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگوبرداری کرد و اگر فردی دنیا و آخرت را می‌خواهد از ایشان پیروی کند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: در آستانه تولد حضرت مسیح باید مرام و رفتار ایشان را مورد توجه قرار داد از جمله کارهای اساسی که حضرت مسیح انجام داده بود بنابر تعبیر امام راحل(ره) دفاع از مظلومان و ستمدیدگان، ایستادگی در مقابل ظلم و ستم رومیان و مبارزه با منحرفان بود.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به جهان و آینده امیدوار بود و این همان چیزی است که رهبر انقلاب نیز بارها در بیانات خود اعلام کرده، گفت: دشمن در بین مردم با دروغ سازی و به تعبیر سیاسیون با دروغ هیتلری اقدام به انجام برخی کارها و ناامیدی می‌کنند.

دهشیری با اشاره به بحث جهاد تبیین تاکید کرد: باید با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر مبحث جهاد تبیین امید آفرینی را از طریق جایگاه‌های مختلف در بین مردم رواج دهیم که مسؤولان نیز می‌توانند با انجام کار صالح و خدمت به مردم امیدآفرینی کنند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت هشدار داده است که ممکن است که بیماری هاری در سراسر کشور خودنمایی کرده و عده‌ای را گرفتار کند که یکی از دلایل ایجاد این بیماری وجود سگ‌های ولگرد است و در این خصوص باید فکر اساسی کرد که جامعه آسیبی نبیند و از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم در این رابطه کاری انجام دهند.

پایان پیام/3649/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 928823

مهمترین اخبار ایران و جهان: