نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 16:43

آموزش نیروهای بومی و متخصص استان بوشهر در دستور قرار گیرد

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: یکی از اولویت و نیازمندی‌های ما در استان آموزش نیروهای بومی و متخصص استان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان در عسلویه با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مقرر شد تا پایان اردیبهشت ماه امسال نسبت به راه‌اندازی مرکز آموزشی جهت آموزش نیروهای متخصص در شیرینو شهرستان عسلویه اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین دستورات لازم برای حقوق کارگرانی که تا این مدت توسط شرکت‌های مستقر در استان به تعویق افتاده است بروز رسانی و پرداخت شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌ها و نیازمندی‌های ما در استان آموزش نیروهای بومی و متخصص استان است که باید در دستور کار قرار گیرد تا زمینه اشتغال نیروهای جوان بومی فراهم شود.

بازدید مستمر از کمپ‌های کارگری

پورات یادآور شد: کمپ‌های کارگری مراکز صنعتی، نفت و گاز با بازدیدهای مستمر و بررسی مشکلات آنان که داشته‌ایم حتماً باید رسیدگی و ایرادات آن‌ها رفع شود و در زمینه رفاهی کارگران و برنامه‌های فرهنگی هم باید توجه ویژه و در دستور کار شرکت‌های مستقر در استان قرار گیرد.

وی با اشاره به پیگیری لازم برای رفع مسائل و مشکلات کارکنان رسمی در وزارت نفت، اذعان کرد: با توجه به اینکه ۵ تا ۱۱ اردیبهشت هفته کارگر در پیش است، حتماً نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارگران اهتمام جدی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در پایان بازدیدی از یک شرکت داشت و به گفتگو و بررسی مشکلات کامیون و تانکرداران حمل گاز مایع پرداخت و دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آن‌ها صادر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159967

مهمترین اخبار ایران و جهان: